fbpx
Przejdź do treści

Szanowni klienci !

Przed zleceniem nam usługi zapoznajcie się poniższym regulaminem. W ten sposób unikniemy niepotrzebnych nieporozumień, a ponieważ dbamy o wizerunek naszej firmy i jakość świadczonych usług bardzo zależy nam na tym, abyście byli Państwo zadowoleni z wykonanej usługi.
1. Wykonawcą usług prania i czyszczenia jest firma PLAMKA.
2. Opłata za wykonaną usługę jest pobierana w całości po wykonanej usłudze.
3. Koszty usług określa cennik firmy PLAMKA zastrzegając, że ostateczna cena usługi zależna jest od wielkości, stopnia zabrudzenia mebla lub dywanu i jest ceną umowną.
4. Firma PLAMKA nie gwarantuje usunięcia wszystkich plam (np. z kawy, herbaty, moczu, barwników spożywczych, bejcy, tuszu, smaru, kleju, tłuszczu itp.) zwłaszcza plam starych lub zapieranych domowymi sposobami lub nieodpowiednią chemią powodującą utrwalenie plamy. Pranie samodzielnie zapieranych wcześniej przez Klientów dywanów lub mebli może powodować jeszcze większe wybijanie plam na pranej powierzchni.
5. Firma PLAMKA nie gwarantuje całkowitego usunięcia nieprzyjemnych zapachów np. moczu, kału, pleśni, wymiocin, pomimo użycia odpowiednich technik oraz najlepszych środków i maszyn do prania tapicerek i dywanów.
6. Przy intensywnym użytkowaniu włókna dywanów i wykładzin polipropylenowych i poliestrowych ulegają uszkodzeniu przez co powstają ciemniejsze obszary (ciągi komunikacyjne), rozdwojenia włókna lub wytarcia, będące normalnym procesem zużycia runa dywanu lub wykładziny, za które wykonawca usługi nie odpowiada.
7. Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności za powstałe przebarwienia, które powstaną w reakcji z detergentem innych płynów i tym podobnych substancji użytych wcześniej przez Klienta podczas samodzielnego czyszczenia plam.
8. Jakość wykonanej usługi należy sprawdzić w chwili odbioru przedmiotu. Klient zobowiązany jest do dokonania oględzin danej rzeczy.
9. Reklamacji można udzielać do 48 godzin od wykonanej usługi. Brak zgłoszenia zażalenia w podanym czasie nie może w przyszłości stanowić podstawy do domagania się reklamacji.
10. Reklamacje należy wysyłać na adres e-mail: plamkajaslo@gmail.com lub na podany numer telefonu: 886 988 666.
11. Usługodawca podczas każdej usługi wykonuje dokumentację zdjęciową, na którą Klient zlecając usługę wyraża zgodę. Jednocześnie firma PLAMKA zastrzega sobie prawo do wykorzystania ww zdjęć w celach promocyjnych i reklamowych nie naruszając przy tym praw do wizerunku osoby zlecającej.
12. Dokumentacja zdjęciowa wykonana przez firmę PLAMKA stanowi jednocześnie zabezpieczenie potwierdzające jakość oraz zakres wykonanej usługi.
13. Złożenie zamówienia usługi oznacza akceptacje warunków regulaminu.